sobota, 28 października 2017

Zdobycze wrześniowe i październikowe!

Dzień dobry, cześć i czołem!


We wrześniu i październiku przybyło do mnie dużo nowych książek. Dlaczego doby nie można wydłużyć? Dlaczego? Pewne zmiany w moim życiu prywatnym już przyszły, a  niebawem będą kolejne. Ogromne zmiany. Nie mogę się ich doczekać! Nowy Roku - przybywaj! :) Ale dzisiaj o książkach, a nie o prywacie.

Książki (ale nie tylko!) które przybyły do mnie we wrześniu:

 Zacznę od niespodzianek, jakie zrobiło mi wydawnictwo Albatros <3
"TO" Stephena Kinga przybyło do mnie w tajemniczym i dużym pudle. Kiedy je otworzyłam, zaatakował mnie czerwony balon z napisem TO. Następnie przez czarny papier, dokopałam się do książki. Moja radość była ogromna, bo sama czaiłam się na kupno tego cudownego wydania!
Następnie przybyła do mnie kolejna paka od Albatros. W niej znalazłam świetną drewnianą skrzynkę, zawierającą moc cudowności. W tym książka "Słup ognia", gra Filary ziemi, pamięć przenośna i cała masa różności. Jak tutaj nie cenić sobie takiej współpracy? No jak!
Dzięki współpracy z mojefilmydvd miałam przyjemność otrzymać Piratów z Karaibów. Zemsta Salazara (plus tatuaże oraz magnesy) oraz Strażników Galaktyki vol 2. Chomikowania filmów na seanse z ukochanym - czas start!
Na zdjęciu widzicie również dwie książki Picoult, które kolekcjonuję (już tak niewiele zostało, żeby dopełnić kolekcję!)
"Dzikie królestwo" jako egzemplarz finalny od Zysk i S-ka.
Niespodzianka od wydawnictwa Znak "Wymazane". Bardzo ładnie wydana książka <3
"Drogie życie" od Filii. Piękna historia. Naprawdę, piękna.
"Sezon życzeń" od wydawnictwa Dreams. Zaraz pod tym postem moja opinia na temat tej książki.
"We dwoje" od Albatros, cudowna powieść jednego z moich ulubionych autorów!
Harlan Coben "Schronienie" również od Albatros - rozpieścił mnie we wrześniu!
Na samej górze "Ostatnia prawdziwa love story" od Młodego Booka.

Teraz pięknoty z listopada. Te przeczytane:
 
Zacznę od filmów od mojefilmydvd :) Dostałam przesyłkę z filmami Wonder Woman + brelok i koszulkę - dziękuję! Dostałam również film Król Artur. Legenda miecza (oglądałam i uwielbiam!) do tego gratis świetny t-shirt <3
Zaczynając od dołu, przedstawiam Wam moje dwa cudowne patronaty od wydawnictwa Feeria Young.
"Eliza i jej potwory" oraz "Szczęście w miłości" - obie książki są świetne i polecam je nie tylko młodzieży!
"Cisza" cudowna, mocna i pełna refleksji historia, za którą bardzo dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka. Jutro wyczekujcie mojej opinii na jej temat.
"Listy do utraconej" - kolejna bardzo dobra powieść, którą warto poznać.
"Jesteś moim zawsze" co ta Filia ze mną robi! Ich książki są naprawdę dobre, a co sądzę o tej? Przekonacie się już niebawem :)
"Podtrzymując wszechświat" Poprzednia książka tej autorki, rozwaliła mnie emocjonalnie. Byłam ogromnie ciekawa kolejnej jej historii i gdybym nie dostała jej od wydawcy, na pewno bym ją kupiła. Cholernie warto ją mieć na swojej półce!
"It Ends With Us" - druga książka Hoover, która skradła moje serce. Nie lubuję się we wszystkich jej historiach, ale November 9 oraz ta, są moimi ulubionymi.
"Psi dar" - moja nowa współpraca z wydawnictwem Marginesy. Cieszę się, że do mnie napisali, bo wydają fajne książki, a "Psi dar" zmusiła mnie do płaczu.... Niebawem biorę się za napisanie recenzji.

Książki do przeczytania. Przeczytania każdej z nich, nie mogę się doczekać!
 Wiem, sporo ich, ale są to same wspaniałości, które bardzo chciałam mieć u siebie, więc czytanie ich będzie ogromną przyjemnością. Zacznę od "Psiego najlepszego", które właściwie już kończę czytać i (jak to osoba kochająca psy) jestem zakochana <3
"Jasna godzina" od wydawnictwa Literackiego, to książka którą bardzo chcę przeczytać i jednocześnie się jej obawiam. Na pewno muszę zaopatrzyć się w paczkę chusteczek, bo płacz nieunikniony.
"Cała prawda o szczęściu" oraz "Piąty płatek róży" cudowności od Filii <3 Zaraz po psiej historii, zabieram się za tę "szczęśliwą" powieść :)
"48" zapowiada się mrocznie, krwawo i w ogóle wow! od Papierowego Księżyca.
"Ciężko być najmłodszym" jw. lubię takie klimaty, więc jestem pewna, że mi się spodoba.
"Sennik" cudownie wydana książka od wydawnictwa Marginesy. Moje przejęte swoimi snami, koleżanki z pracy, już go wertowały :D
"Sekrety zwierząt" - co prawda dostałam książkę bez zwierzaczka :(, ale sama książka jest piękna. Od Literackiego.
"Ministerstwo Niezrównanego Szczęścia" - jak ta książka jest wydana! Cudo! Od Zysk i S-ka.
I teraz piękności od Muzy i Business&Culture Zafon <3 Jesssu... Kiedy ja czytałam "Cień wiatru"! Kocham tę historię, szkoda tylko, że mój egzemplarz, który pożyczyłam, do mnie nie wrócił :( Muszę sobie dokupić do kolekcji. Teraz mam "Grę anioła", "Więźnia nieba" oraz nowość (ile stron! Szaleństwo!) "Labirynt duchów".  Będzie maraton z Zafonem? Pomyślę :D
"Love Line" - szczerze? Jestem zaskoczona, że do mnie przyszła. Już jakiś baaardzo długi czas, napisała do mnie autorka, czy nie chciałabym przeczytać jej powieści. Zgodziłam się, ale nie otrzymałam egz. przedpremierowego, więc stwierdziłam, że pewnie nie dotrze. A tutaj bum. Cieszę się, że jednak ją mam :)
"Szadź" książka, której jestem niezmiernie ciekawa. Czuję, że będzie moc! Od wydawnictwa Marginesy.
"Kilka sekund od śmierci" kolejna książka Cobena, a niebawem przybędą nowe (zaciera rączki). Coben mnie wciągnął w swoje powieści! Cem je mieć wszystkie.


Sporo tego, prawda? Nie mogłam się jednak oprzeć żadnej z nich. Tak to już ze mną jest. A biorąc pod uwagę, że NIESTETY nie mogłam wybrać się na Targi Książki w Krakowie - żałuję, że nie mogło mnie być na spotkaniu ze Sparksem i Cherry. Żałuję również, że nie mogłam napaść na stoisko Epik Page. A tak to? Cóż, wiedząc z doświadczenia jak drogie tam są książki, zamówiłam sobie je  przez internet :p

14 komentarzy:

  1. Psiego najlepszego przybyło też do mnie. Myślę, że też mocno mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe tytuły.
    Wspaniałej przygody z książką życzę
    :)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju, tyle świetnych książek. Dużo czasu na czytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z połowę chętnie bym ukradła :D Cudowne zdobycze, zazdroszczę :) No i życzę przyjemnego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, ile książek ♥ Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tylko pozazdrościć ;) Na kilka z tych tytułów też się czaję.Co do filmów, ostatnio oglądałam 'Strażników galaktyki 2', prześmieszny film, więc nie czekajcie długo z seansem, idealny do zagłuszenia Orkanu Grzegorza za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile cudowności! I jeszcze tak piękne zdjęcia *.*

    Aż chce się czytać ^^

    Pozdrawiam,
    ZetKa
    (writtenbyzetka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacne stosiki :) Zazdroszczę najnowszego Folletta, będę musiała sobie kiedyś kupić egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż żałuję, że Albatros nie zastukał do mych recenzenckich drzwi, mimo tego, że "To" już mama, ale jako psychofanka Kinga mogę mieć dwa wydania ;)

    skazani-na-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń