piątek, 3 marca 2017

Zdobycze lutowe!

Hej hej!

Z lekkim poślizgiem reprezentuję Wam moje piękne stosy książek, jakie przywędrowały do mnie w pięknym miesiącu, jakim jest luty.  Wśród nich są książki, które podbiły moje serce. Książki, które pokochałam i, których kontynuacji wyczekuję jak na szpilkach! Proszę Państwa, oto on. Stos w całej swej okazałości <3

Piękne "Zakazane życzenie", które znalazłam w boxie imaginatio. Ta mapa! Ta okładka! To wydanie! Cudo :) 
"Jak gdybyś tańczyła" - egzemplarz finalny od Prószyński i S-ka [recenzja]
"Diabolika" - egzemplarz finalny od Moondrive, który znalazł już swój nowy dom [recenzja]
"Już mnie nie oszukasz" - polubiłam się z twórczością autora. Świetna historia! Od wydawnictwa Albatros [recenzja]
"Dwór Mgieł i Furii" - nie mogę przestać o niej myśleć. Kocham. Kocham. Kocham. Jedna z najcudowniejszych książek, jakie ostatnio czytałam. Obłęd! Od Uroboros [recenzja]
"Kiedy pozostaje żal" - uwielbiam wszystko, co pastelowe. Ta okładka jest piękna, a historia? Sami sprawdźcie [recenzja] od wydawnictwa Filia
"Pozorność" - w moim mniemaniu niestety przeciętny debiut, aczkolwiek nie odradzam. Od wydawnictwa Replika [recenzja]
"Dama z kotem" - również od Repliki, jeszcze przede mną, niemniej zapowiada się obiecująco :)
"Zapach czekolady" oraz "Zdobyć to, co tak ulotne" od wydawnictwa W.A.B. Okładki cieszą oko!
Dwie niezwykłe powieści od wydawnictwa [ze słownikiem]. "Królową Śniegu" podczytuję :)

Następny stosik od dołu:
"Chata" w starej oprawie, bo nie wiedziałam o wznowieniu! Ale to w nowej też będzie moje :D
"Buszujący w zbożu" - nie mogłam się jej oprzeć. Ta historia chodzi za mną już od długiego czasu (kilka lat) i w końcu zdobyłam w tym pięknym wydaniu!
"Myszy i ludzie" - tej pozycji jestem niezmiernie ciekawa. Strasznie cieniutka, ale ponoć świetna.

"Słowik" to cudowne wydanie musiałam mieć. Nie chciałam tego w miękkiej oprawie... Chciałam właśnie to! I mam :D
Dwie kolejne części zbioru Jodie Picoult od mojej mamy, która stwierdziła, że zaopatrzy mnie we wszystkie te wydania <3 Niby psioczy, że mam tonę książek (no może trzy tony), ale sama dokupuje :D "W naszym domu" oraz "To, co zostało".
"Alcatraz kontra bibliotekarze" - od wydawnictwa IUVI. Przeczytana, recenzja na dniach.
"Gniew i świt" - kolejna książka, którą pokochałam. Nie mogę się doczekać kolejnego tomu. Co tam się dzieje! Recenzja w weekend :)
"Chłopiec na szczycie góry" - przedpremierowy egzemplarz od cudownej Repliki. Czytam i... te emocje!
"Zimowa miłość" - pięknie wydana, zapowiada się obiecująca lektura, za którą niebawem się zabieram. Od Zysk i s-ka.
"Marta, która się odnalazła" - od Pascal. Ponoć przejmująca, zobaczymy. Nastawiam się na dobrą lekturę :)

I dwie perełeczki, które przyszły już po zrobieniu powyższego zdjęcia. Na jedną z nich czekałam kilka ładnych lat... Mam tutaj na myśli książkę Harrison.
"Za garść amuletów" - uwielbiam serię "Zapadlisko" i cieszę się ogromnie, że po tylu latach czekania w końcu mogę dowiedzieć się, co słychać u lubianych przeze mnie bohaterów. Od wydawnictwa MAG.
"Fatalna lista" - podczytuję i jest naprawdę dobrze! Od Feeria Young. 
I jeszcze brakuje tutaj książki "Podbój" od Zysk i s-ka - [recenzja] 

Tyle jeśli chodzi o nowości z lutego. Piękne prawda? 

8 komentarzy:

  1. Zakazane życzenie jest piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiele książek. Aż miło się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość tych książek jeszcze przede mną :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały stos! Również kocham ''Dwór Mgieł i Furii'', ''Zakazane życzenie'' i ''Słowika''. Niedługo biorę się za ''Fatalną listę'' - mam nadzieję, że mnie zaskoczy pozytywnie. I oczywiście czekam na recenzję ''Gniewu i świtu'' - jestem bardzo ciekawa Twojej opinii.
    Życzę zaczytanego marca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zebrać tyle książek w jednym miesiącu. :)

    http://oddam-ci-ksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń