piątek, 22 marca 2013

Konkurs! Wygraj Genezę!




Regulamin konkursu:

1. Organizatorem jest Sol -  właścicielka bloga Books Hunter. Fundatorem nagrody jest Grupa Wydawnicza Foksal! Nagrodą jest książka "Geneza" Jessica Khoury.
2. Co należy zrobić?
 a) należy w komentarzu pod tym postem umieścić odpowiedź na zadanie konkursowe,
 b) podać swój adres mailowy (muszę się jakoś skontaktować, w razie wygranej!),
 c) należy również polubić FB wydawnictwa Wilga  <--- kliknij
 d) w komentarzu pod tym postem proszę pozostawić swoje imię.
 e) umieścić baner konkursu w widocznym miejscu na swojej stronie.

Dodatkowo (z własnej woli, nie musicie tego robić)
 - można polubić i mój fanpejdż Books Hunter
 - zostać obserwatorem bloga,

3. Konkurs trwa od 22 marca do 12 kwietnia, wyniki ogłoszę 13 kwietnia 2013. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową. Informacja będzie również zamieszczona w poście na blogu.
4. Zwycięzcą zostanie osoba, której cytat najbardziej mnie urzeknie/oczaruje.
5. Nagrodę wyślę listem poleconym po tym, jak otrzymam adres korespondencyjny od zwycięzcy.
6. Do udziału w konkursie zapraszam każdego! Nawet tych nieposiadających bloga.

P.S. Jeśli ktoś nie posiada FB nie musi udzielać się w podpunkcie c.

ZADANIE KONKURSOWE:

Podziel się swoim ulubionym cytatem: z książki, filmu, piosenki, z życia (obojętne)

Życzę powodzenia!

71 komentarzy:

  1. Konkurs bardzo ciekawy, więc chętnie wezmę w nim udział. :)

    „Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów” - Stanisław Lem

    maciej.k.oleksy@gmail.com
    Maciej

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :)

    jeden z ulubionych cytatów:

    „Nagle przychodzą mi do głowy rzeczy, których nie wiem i nigdy nie będę miała okazji się dowiedzieć. Nie wiem czy ma łaskotki, jak długie są jego palce u stóp. Nie wiem jakie miewał koszmary jako dziecko. Nie wiem, które z gwiazd lubi, jakie kształty widzi w chmurach. Nie wiem, czego naprawdę się boi, jakie wspomnienia są dla niego najcenniejsze. I nie mam już na to czasu, zawsze jest za mało czasu...”
    - "Las Zębów i Rąk" Carrie Ryan

    e-mail: milosniczkaksiazek@onet.pl

    stronę FB Wilgi lubię od dawien dawna :) bodaj jako Magiczny Świat Książek / albo Miłośniczka Książek -> dodaję zamiennie na FB :D

    moje imię: Sylwia

    baner za chwilę znajdzie się w odpowiedniej zakładce informującej o konkursach (Inne -> Konkursy)

    od dawna obserwuję Twojego bloga (zresztą chyba wiesz :) ) jak też stronę na FB

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Czytanie jest jak krew w moich żyłach, jak narkotyk i jest... magiczne." z książki "Anioł" autorstwa Dorotea de Spirito

    a.kowalewska96@gmail.com
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. "Przyjechałem do Japonii w poszukiwaniu czegoś na kształt właściwej drogi życia. Nowego początku. Planu gry. Lecz po drodze stałem się kolekcjonerem drobiazgów, zbieraczem wspomnień. Pocztówek adresowanych do przyszłego ja, które - jakimś cudem - będzie potrafiło znaleźć w tym wszystkim sens"
    (W drodze na Hokkaido - Will Ferguson)

    Karolina
    Kirhan_san@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. "W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca."
    P. Coelho

    Agnieszka
    Abiardzka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zakochałem się w Tobie i nie zamierzam sobie odmawiać prostej przyjemności wyznania prawdy. Kocham Cię i wiem, że miłość jest tylko wołaniem w próżni, a zapomnienia nie da się uniknąć i nadejdzie dzień, kiedy cały nasz wysiłek obróci się w pył, wiem, że słońce pochłonie jedyną ziemię, jaką mamy, a ja Cię kocham."
    John Green ~ Gwiazd naszych wina


    Hania
    hanka-cyganka@wp.pl
    fanpage lubię; stronę Wilgi też, jako Hania S. oraz In Relationship with Books, banner już dodaję na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    b) karolka1999@interia.pl
    c) fanpejdże zalajkowane jako Marcepankowy Świat Książek
    d) Karolina
    e) baner na blogu, w pasku bocznym ;)
    a) Jedną z moich najulubieńszych książek (a właściwie serii) są Dary Anioła Cassandry Clare. Uwielbiam styl pisania tej pani, tak więc cytat właśnie z jej książki: „Gdybyś był w połowie tak zabawny za jakiego się uważasz, mój chłopcze, byłbyś dwa razy bardziej zabawny niż jesteś.” :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wezmę udziału, ale zareklamuję i puszczę info dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. „Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.”
    A. Sapkowski

    Kinga
    kinga9793@gmail.com
    Polubiłam i wstawiłam baner:)

    OdpowiedzUsuń
  10. "...rozbierz się, zdejmij wszystko, zdejmij skórę, teraz chcę Twojej duszy..." - Krystyna Kofta "Ciało niczyje" ;)
    alo_mai@onet.pl
    Zarówno Wilgę, jak i Twój fanpage lubię jako Ludzka Sokowirówka.
    Bloga również obserwuję od dawna.

    Pozdrawiam,
    Mai vel Aleksandra ;)

    PS. Zaraz umieszczę banner.

    OdpowiedzUsuń
  11. „Jesteś moim oddechem, moim życiem, moim sercem” - Anne Bishop 'Serce Kaeleer'
    Aleksandra ;3

    Wszystko także zostało polubione! ^^
    alex1624@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Udziału nie wezmę ale baner zamieściłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. „Nikt prawie nie wie, dokąd go zaprowadzi droga, póki nie stanie u celu.”
    J.R.R Tolkien "Dwie wieże"

    Zuzia
    sieniek@onet.pl

    Baner już zamieszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Polubione (Magdalena Borkowska), jestem obserwatorką, banerek w odpowiedniej zakładce.

    "Ludzie nie płaczą, dlatego że są słabi. Płaczą, bo zbyt długo byli silni." autora nie znam

    magda.borkowska4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. "-Witaj, rusałko. Zjawiłaś się, by zwieść mnie nad skraj leśnego jeziorka i porwać w odmęty?
    -Ja... eee... yyy... za krową." - Poczekajka, Katarzyna Michalak.

    E-mail: asia.bolly@wp.pl

    Polubione fanpage i obserwowane jako: Asia P.

    Asia. :)


    OdpowiedzUsuń
  16. „Zapominamy, że życie jest kruche, delikatne, że nie trwa wiecznie. Zachowujemy się wszyscy, jak byśmy byli nieśmiertelni. Codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy.” Oskar i Pani Róża - Éric-Emmanuel Schmitt

    Asia - email: malaemily@interia.pl
    Wszystkie warunki spełnione :))

    OdpowiedzUsuń
  17. "Widziałem kiedyś śmierć, która zabierała dusze zmarłych do małych butelek i później je wypijała. Śmierć ta miała ostre jak brzytwy kły. Uśmiechnąłem się do niej, a ona odpowiedziała tym samym. Chciałem jej dotknąć lecz gdy wyciągnąłem rękę, napotkałem tylko zimną taflę lustra..."- Cień wiatru Carlos Ruiz Zafon.

    E-mail: patrycjakuchta@onet.pl
    Patrycja

    Warunki spełnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a) Zadanie konkursowe: "Kiedy żyjesz tak jak ja, niewiele jest Ci do szczęścia potrzebne. Żyjesz z dnia na dzień, jedyne, czego tak naprawdę potrzebujesz, to talerz ciepłej zupy i dach nad głową. Dni mijają jednakowo, a Ty żyjesz marzeniami co by było, gdybyś miał kupę pieniędzy. Myślisz o normalnym domy, podróżach, kupnie auta. Sytuacja zmieniła się diametralnie, kiedy to, o czym marzyłem, naprawdę się stało. Teraz mam pieniądze i nie wiem jak żyć. Nie wiem co z nimi zrobię." - Insygnia Nocy Tomasz Sulżycki, z powodu przesłania, które bardzo do mnie przemówiło, a dodatkowo chciałabym dodać jeszcze jeden cytat, który bardzo mnie rozśmieszył, choć jest bardzo krótki, to czytelnikowi czytającemy książkę Bogini Oceanu P.C. Cast jest do śmiechu: "K**na jego mać!... Jestem rybą!"
    b) my.books.1220@gmail.com
    c) polubiony FB wydawnictwa Wilga
    d) Queen Dee
    e) umieszczony baner konkursu w widocznym miejscu na swojej stronie.
    Dodatkowo (z własnej woli, nie musicie tego robić)
    - Polubiony twój fanpejdż Books Hunter
    - jestem obserwatorem bloga,

    OdpowiedzUsuń
  19. "Co znaczy kochać mężczyznę? To znaczy kochać go na przekór sobie, na przekór niemu, na przekór całemu światu. To znaczy kochać go w sposób, na który nikt nie ma wpływu. Kocham twoje pragnienia, a nawet twoje awersje, kocham ból jaki mi zadajesz, ból którego nie odczuwam jako bólu, ból, o którym natychmiast zapominam, który nie pozostawia śladów. Kochać to znaczy mieć tę wytrzymałość, która pozwala przechodzić przez wszystkie stany, od cierpienia do radości, z tą samą intensywnością."
    Małe zbrodnie małżeńskie - Érica-Emmanuela Schmitta

    scarlett13@onet.eu
    Karolina, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. "Chodziłam wśród ruin mojego życia i czasu.
    Wydaje się jakby wszystko zapadało się na moich oczach.
    Zadawałam wszystkie pytania, ale nic nie wracało.
    Teraz próbuję powstrzymać się od prześlizgnięcia przez szczeliny
    Gdzie moja wiara?
    Jak dostałam się tak daleko?
    Kogo obwiniam,
    Kiedy to wszystko upada?" -Alexz Johnson - Unraveling

    Od dawna śledzę twoje wpisy :)
    Polubiłam też na FB (An Ia)
    I jest baner na blogu
    Anixa04101991@wp.pl
    Ania
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  21. "You're waiting for a train, a train that will take you far away. You know where you hope this train will take you, but you don't know for sure. But it doesn't matter. How can it not matter to you where the train will take you?
    -Because you'll be together."
    Tak więc:
    -nikuss1@amorki.pl
    Lubię, obserwuję, Wilgę też. :)

    Banner pojawi się w tym tygodniu w takim poście: http://bucherwelt.blogspot.com/2013/03/konkursiwa.html
    Dam znać :)

    Nikola ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trolololo. Jestem taka cwana, że zapomniałam podać skąd jest cytat. :P To scena z "Incepcji". :D Po angielsku brzmi lepiej <3
      "Czekasz na pociąg.
      Pociąg, który zabierze cię daleko stąd.
      Masz nadzieję, że zabierze cię tam, gdzie chcesz.
      Ale nie wiesz tego na pewno.
      Ale to nie ma znaczenia.
      Jak to możliwe, że bez znaczenia jest, dokąd zabierze cię pociąg?
      Bo będziemy razem"

      Usuń
    2. Okej: info o konkursie zamieszczone: http://bucherwelt.blogspot.com/2013/03/konkursiwa-2.html

      Usuń
  22. Kto nie ma fejsa nie może wziąć udziału?

    baner u mnie już jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wziąć :) Na samym dole wspomniałam o takiej możliwości.

      Usuń
    2. niedoczytałem, wybacz:)

      Usuń
    3. A nie szkodzi ;) Czekam na cytat ;)

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

      "Wiesz, kiedyś zabłądziłem w snach,
      No bo szukałem tam ciebie."

      z repertuaru zespołu Dżem

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  23. a)...Przeszłość, jakakolwiek ny była, zawsze jest siłą człowieka,ponieważ tylko dzięki niej można coś naprawić. I dlatego wierzę w swoje udane życie.
    Grażyna Jagielska "Miłość z Kamienia"
    b)zkudlinska@gmail.com
    c)lubię jako Zuzanna Kudlinska
    d)Zuzanna/Zuzia
    e)nie mam bloga, ani strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkleiłam baner na Facebooka,(ja się nazywam na fb Zuzanna Kudlinska i tam jest baner.

      Usuń
  24. "Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła"
    (Wisława Szymborska)

    martakoscik@onet.eu
    Z przyjemnością zaczęłam obserwować :)
    Na FB Wilgę lubię już od dawna, Ciebie polubiłam teraz
    Banerek dodaje tutaj:
    http://nikusiowo1.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  25. A czy osoby nieposiadające bloga też mogą wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!

    "Miłość nie jest brakiem logiki. Jest logiką sprawdzoną i udowodnioną.
    Podgrzaną i wygiętą tak, by wpasowała się w kontury serca."
    Tammara Webber - Tak blisko...

    Daria
    createdeternity@interia.pl
    Wilgę właśnie lajknęłam, a Twój fanepage lubię już od dawna :) Banerek zaraz wstawię ^_^

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się! Mój cytat jest dużo krótszy niż innych, ale myślę, że wyraża bardzo dużo i jest wyjątkowo uniwersalny.

    „Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać.” Suzanne Collins "Kosogłos"

    Fanpejdże lubię i z prywatnego konta i z blogowego już od dawna :)
    Banner na blogu w zakładce konkursy. Mój mail: betterversionofthetruth@gmail.com
    pozdrawiam
    \Asia

    OdpowiedzUsuń
  28. Banerek wkleiłam w zakładce Konkursy.

    "O to chodzi jedynie, by naprzód wciąż iść śmiało, bo zawsze się dochodzi, gdzie indziej niż się chciało" - Leopold Staff

    Weronika
    wiki.t@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Banner w zakładce "wygrywajki" :)

    „Dusze przemierzają wieki, jak chmury przemierzają niebo i choć ani kształt chmury, ani barwa, ani wielkość nigdy takie same nie zostają, ciągle jest chmurą. I tak samo z duszą jest. Kto rzec może, skąd chmura przywiała? Albo kto tą duszą będzie jutro?” D. Mitchell "Atlas chmur"

    Alicja
    alys22@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście, że biorę udział :) Baner jest w zakładce "Konkursy/Wyzwania" :)

    "Czasami jest dużo sensu w nonsensie, jeśli zechce się go poszukać." ~ Cassandra Clare "Mechaniczny anioł"

    Gabriela
    gabriela.matlak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się ;)
    klaudiamosciszko@op.pl
    "Książka, która nie została jeszcze przeczytana zawsze jest bardziej intrygująca od tej, która została wyuczona na pamięć."
    Polubiłam przez stronę mojego bloga - Decode Books ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się.
    Edyta
    leo20k@interia.eu
    Trudno wybrać, bo nie przywiązuję wielkiej wagi do cytatów czy mądrości, ale ten od czasu do czasu do mnie wraca.
    "Boże daj mi odwagę, abym mógł zmienić to, co zmienić muszę:,tolerancje abym zaakceptował to, czego zmienić nie mogę; i mądrość, abym odróżnił jedno od drugiego"
    Przypomina mi się on, ilekroć w życiu stykam się z czymś, co mnie wyjątkowo boli, jak ludzka głupota wobec rzeczy oczywistych lub znieczulica.
    Poza tym, gdybym umiała się do tej rady choć w części zastosować, byłabym dużo lepszym człowiekiem.
    Polubiłam już jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny konkurs i świetna nagroda! :)

    A oto mój ulubiony cytat:
    „Rzecz w tym (...), że kosmos jest takich rozmiarów, jakie jest w stanie objąć (...) umysł. Toteż niektórzy ludzie żyją w niezwykle małych światach, a niektórzy w świecie niekończących się możliwości.”

    (Pominąłem w cytacie jedynie zwrot do bohatera.)

    polaris667@gmail.com
    Maciek
    Baner na moim blogu krotkie-recenzje.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to ważne, ale zapomniałem dodać, że cytat pochodzi z książki "Na psa urok" Kevina Hearne ;)

      Usuń
  34. Zgłaszam się :D
    Agnieszka
    a.napieralska@o2.pl
    No i mój ulubiony cytat z ulubinej książki :3
    Baner jest wstawiony w zakladce konkursy.
    "Zawsze trzeba być ostrożnym z książkami - stwierdziła Tessa. - I z tym, co w nich jest, bo słowa mają moc zmieniania ludzi." - Mechaniczny Anioł

    OdpowiedzUsuń
  35. "Nie ma geniuszu bez ziarna szaleństwa." - Arystoteles
    Baner znajduje się w zakładce konkursy.
    arystokratkaz@gmail.com
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  36. a) Nie mogłam się zdecydować, więc wstawiam oba:
    "Rzecz w tym, pani MacDonagh, że kosmos jest takich rozmiarów, jakie jest w stanie objąć pani umysł. Toteż niektórzy ludzie żyją w niezwykle małych światach, a niektórzy w świecie niekończących się możliwości." Kevin Hearne "Na psa urok"
    "Dzień, w którym zaczynamy martwić się o przyszłość, jest dniem końca naszego dzieciństwa" Patrick Rothfuss "Imię wiatru"
    b) bumpy@onet.pl
    c) Profil polubiony.
    d) Wioleta
    e) Niestety nie posiadam bloga.
    f) Obserwuję jako Zosiek.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się! :)
    Cytat, który wraca do mnie i wciąż przyprawia mnie o dreszcze pochodzi z "Niebiańskiej Plaży" Alexa Garlanda. I chociaż czytałam ją wieeele lata temu, to gdy przypomnę sobie ostatnie słowa...
    "Jeśli zaś chodzi o mnie...
    Czuję się dobrze. Miewam złe sny, ale pan Kaczor już mnie nie
    odwiedza. Gram w gry wideo. Czasami palę trawkę. Mam spojrzenie wiekowego mędrca. I wiele blizn.
    Nieźle to brzmi.
    Mam wiele blizn."
    Pozdrawiam!
    Kasia :)
    kasik.katarzyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeden z moich ulubionych cytatów piosenki X Japan
    "Crucify my love - If my love is blind
    Crucify my love - If it sets me free "
    oraz
    "Dry your tears with love"
    Książka:
    Stephen King"Miasteczko Salem"

    "Szkoła. Znów ta pieprzona cholerna szkoła"(czy jakoś tak)
    Harry Potter i Insygnia Śmierci

    "After all this time? Always"

    maria-lipiec@wp.pl
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  39. "Książki to także świat, i to świat, który człowiek sobie wybiera, a nie na który przychodzi." - Wiesław Myśliwski "Traktat o łuskaniu fasoli"

    Joanna
    asiunia34@poczta.onet.eu
    Baner na stronie głównej. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. "Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. Co do tej pierwszej nie mam pewności" A. Einstein
    "Pojawiam się i znikam, Taka rola Magika" Magik - Paktofonika
    "Życie to największy ze wszystkich cudów" Buka
    "Idę do kuchni, sięgam do lodówki.
    Ona jest pusta jak relacje między tymi ludźmi" Onar
    "Szacunek za szacunek. Chamstwo za chamstwo. Proste" (autora nie znam)

    Patrycja
    thrish10213@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. "Panie! Chroń mnie od delikatnego męskiego ego. " - Kim Harrison

    Karolina
    karsam6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. „Spójrzmy prawdzie w oczy: świat jest zdegenerowany. I zgniły.”
    Natsuo Kirino "Prawdziwy świat"

    Adrianna
    bezimiennablog@gmail.com

    Baner za chwilę umieszczę na stronie głównej, wszystkie strony polubione już dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. a) najchętniej wrzuciłabym cały tekst piosenki One Republic "Secrets" ale myślę, że ten fragment wystarczy:

    This time, don't need another perfect line
    Don't care if critics never jump in line
    I'm gonna give all my secrets away

    b) marta_kusz@wp.pl

    c) zrobione :)

    d) Marta

    e) banner w zakładce Konkursy

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. a)Mój ulubiny cytat to: „To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.”-Jonathan Carroll
    b)zuzanka.dd@vp.pl
    c)Już ;)
    d)Karolina
    e)Zrobione
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. "Przejście otwiera się wtedy, kiedy próbuje je otworzyć ktoś, kto jego otwarcia bardzo potrzebuje" - Iwona Czarkowska "Cień Anioła"

    Karolina - karolina11111996@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. „Pomyślę o tym wszystkim jutro,w Tarze.Zniosę to wtedy lepiej.Jutro pomyślę,jak go odzyskać.Mimo wszystko,życie się dzisiaj nie kończy.” ~ Margaret Mitchell - "Przeminęło z wiatrem"

    Ema - 5ever.believe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. "Życie to jedno wielkie gówno, a potem się umiera... tak chciało by się" - przed świtem.

    Sara
    sara111@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. "Mówisz, że kochasz deszcz, a rozkładasz parasolkę, gdy zaczyna padać.
    Mówisz, że kochasz słońce, a chowasz się w cieniu, gdy zaczyna grzać.
    Mówisz, że kochasz wiatr, a zamykasz okno, gdy zaczyna wiać.
    Właśnie dlatego boję się, gdy mówisz, że kochasz mnie."
    William Shakespeare

    ninxa04@wp.pl
    Ela :)

    OdpowiedzUsuń
  49. chyba będę dość oryginalna xd ale ten cytat mnie poraził gdy go przeczytała po raz pierwszy

    "Cóż więc na to wszystko powiemy? Jeśli sam Bóg stoi za nami, to któż przeciwko nam?" - List do Rzymian, Pismo Święte

    malwa44@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  50. "Przez wszystkie te tysiąclecia ludziom nie udało się rozgryźć zagadki, jaką jest miłość.
    Na ile jest sprawą ciała, a na ile umysłu?
    Ile w niej przypadku, a ile przeznaczenia?
    Dlaczego związki doskonałe się rozpadają, a te pozornie niemożliwe trwają w najlepsze? Ludzie nie znaleźli odpowiedzi na te pytania i ja też ich nie znam.
    Miłość po prostu jest, albo jej nie ma." - Intruz S. Meyer

    Banner dodany, strona polubiona, jestem obserwatorem, a oto mój email :
    patixa098@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. "Rzetelnym bądź sam względem siebie", Certain Death, "Błękitna pustka", Jeffery Deaver

    Polubione, jako Re-book blog.
    Pozdrawiam,
    Tomek.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeden z moich ulubionych:

    „On pragnął spoczywać w cichej ekstazie, a ja chciałam, by wszystko dookoła lśniło i tańczyło bezustannie. Powiedziałam mu, że jego niebo byłoby mdłe i nudne, a on odparł, że moje byłoby pijane. Ja powiedziałam, że w jego niebie dostałabym śpiączki, on powiedział, że w moim nie mógłby oddychać.” [„Wichrowe Wzgórza”, Emily Brontë]

    aga18ilm@interia.eu
    Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Książki Andrzeja Sapkowskiego to prawdziwa kopalnia ciekawych cytatów i oryginalnych powiedzeń. Jeden z moich ulubionych to:
    "Nigdy nie ma się drugiej okazji, żeby zrobić pierwsze wrażenie."
    beataalfa@wp.pl
    Beata
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. „-Puchatku? -Tak Prosiaczku? -Nic- powiedział Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę - Chciałem się tylko upewnić, że jesteś.”
    Kubuś Puchatek - Alan Alexander Milne

    martynag.1990@wp.pl
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  55. Jako, że naprawdę ciężko mi wybrać jeden z mojej kolekcji urzekających cytatów, mam dwa (choć i tak bardziej ten pierwszy):

    "Bestia najgorsza zna trochę litości. Ja nie jestem bestią, więc jej nie znam." - William Szekspir

    oraz

    "Myśmy Czas schwytali i zakuli w kajdany, bo inaczej zabiłby on bogów." - "Barbarzyńca i marzyciel" Lorda Dunsany'ego, prawdopodobnie.


    mail: himitsu@vp.pl

    A choć za swoje imię uznaję Himitsu i naprawdę znakomita część osób w ten (lub trochę zmodyfikowany) własnie sposób się do mnie zwraca, cichutko jednak podaję swoje imię (którego nie znoszę): Andżelika.

    Pozdrawiam,
    Himi.

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie będzie nowością, że cytat, który podam jest moim ulubionym ;)

    "Dreams, dreams. I walk them; I live them. I delude myself with them. It's a wonder I can spot reality anymore." - Richelle Mead "W mocy ducha".

    Wersja angielska o wiele lepsza ;) Może jeszcze tylko krótko powiem dlaczego. Ponieważ 'dreams' można tłumaczyć jako marzenia (wiadomo), a ja jestem marzycielką. Ponad to, świetnie odnosi on się do książek, które są niczym sny na jawie, a czytając je sama sobie się dziwię, że cokolwiek z rzeczywistości do mnie wtedy dociera ;) Aczkolwiek nie zawsze za pierwszym razem ;D

    Patrycja, pati_sb@o2.pl

    Polubiłam co trzeba, a i baner był umieszczony w zakładce 'konkursy' ;))

    OdpowiedzUsuń
  57. Czy jutro będą wyniki konkursu? Bo przyznam, że nie mogę się ich doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń