czwartek, 17 stycznia 2013

Kilka faktów na temat właścicielki bloga.

Zasady
Każdy nominowany Blogger powinien:

- Podziękować każdemu nominującemu Bloggerowi u niego na blogu, pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

Tak więc dziękuję za nominację, aż trzem osobom! Ness, Aleksandrze oraz Patce! ;)

Teraz 7 (tak, aż tyle) faktów dotyczących mojej skromnej osoby.

1. Mam na imię Agnieszka - tak wiem zaczęłam od czegoś łatwego ;)
2. Jestem upartą osobą, no ale przecież znak zodiaku zobowiązuje, prawda? A, że jestem zodiakalnym Baranem to... :)
3. Mam specyficzne poczucie humoru, które nie wszyscy rozumieją :P Bywam złośliwą bestią, czasem nawet jestem nazywaną przez pewnego szanownego pana zołzą :D Jednak ci co mnie znają, bądź mają podobne poczucie humoru, to wiedzą, że nie mam w zamiarze nikogo obrazić... No chyba że... :P
4. Jestem pamiętliwym stworzeniem. Jeśli ktoś nadepnie mi na odcisk... może i wybaczę, ale nie zapomnę.
5. Uwielbiam książki: czytać, wąchać, posiadać, oglądać, a nawet powiedziałabym smakować - w sensie delektować się wspaniałością jaką zawiera dana książka.
6. Mam 164 wzrostu... chociaż? Wiecie, raz byłam się mierzyć u jednego lekarza miałam 167 cm, następnie mierzyłam się u innego i miałam 164 cm. Tak więc albo maleję, albo oni się nie znają.
7. Hmm... a przed snem miałam tyle ciekawych faktów, na swój temat, teraz nie mogę znaleźć ostatniego no! Dobra powiem... Nie umiem pływać, tak wiem, wstyd i czarna rozpacz :D Niestety w podstawówce chodziłam na naukę pływania, ale po 3 zajęciach sobie darowałam. Nie umiem i się raczej nie nauczę. Ogólnie ze mnie to taka trochę pierdoła jest o!

Dziękuję za uwagę!

Nominuję tylko jedną osobę, gdyż reszta, którą chciałam nominować, nominowana została przez innych (za dużo słowa "nominować" w tym zdaniu, ale co tam).

http://nocne-szepty.blogspot.com/

14 komentarzy:

  1. Eee tam, ja uważam, że jesteś fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To dlatego Cię polubiłam od razu. Ja też jestem czasami zołzą:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Się wie,my zołzy trzymamy się razem :* Ponoć to "zołzo" to pieszczotliwie :D

      Usuń
  3. Ja też jestem Baranem, w zodiakalnym tego słowa znaczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wąchanie książek to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przejmuj się pływaniem ja też nie potrafię, a jestem starsza od ciebie :) wiele osób w tej zabawie przyznaje się do tego faktu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff czyli moja rozpacz nie jest już taka czarna :P

      Usuń
  6. Hahahaha dobre! Ciekawy rzeczy, to ja się dowiedziałam. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam specyficzne poczucie humoru, takie trochę chamskie ;P Na szczęście już wszyscy znajomi i rodzina się przyzwyczaili, bo inaczej by się obrażali :P

    OdpowiedzUsuń
  8. 164 cm? Jakoś mi się wierzyć nie chce... Ja mam więcej, a jesteśmy takiego samego wzrostu:P
    Co do pływania to tyysz nie umim :(

    OdpowiedzUsuń