sobota, 29 grudnia 2012

Styczniowe premiery!



Nowy Rok przyniesie nam nowe pozycje książkowe, które pewnie cieszą już niejednego książkoholika. Przyznajcie się, zacieracie łapki na niejedną wyczekiwaną książkę. Ja zacieram rączki przede wszystkim na te perełki poniżej.

Kontynuacja niesamowitej książki "Córka Dymu i Kości"
08.01

Siedemnastoletnia Karou, utalentowana artystka i uczennica tajemniczego Dealera Marzeń, znalazła wreszcie odpowiedź, której tak długo szukała. Już wie, kim jest – i czym jest. Lecz ta wiedza niesie następną prawdę, której z całego serca chciałaby zaprzeczyć: że kocha wroga i że jej ukochany ją zdradził. A świat zapłaci za to krwawą cenę...
Teraz Karou musi wybrać ostatecznie, kim chce być. I zdecydować, jak daleko się posunie, by pomścić swoją rasę.
Tymczasem Akiva bez wytchnienia szuka Karou, bez której nie potrafi już żyć. I prowadzi własną walkę: o odkupienie i o nadzieję.
Lecz czy jakakolwiek nadzieja ocaleje z popiołów ich zniszczonych marzeń?





10.01
Przemawiająca do uczuć i wyobraźni magiczna powieść o miłości,
która może być niebezpieczniejsza niż życie i śmierć

Przed wiekami: młody alchemik Cyrus stworzył niezwykły eliksir. Dzięki niemu jego ukochana Seraphina mogła żyć w nieskończoność, przeżywając życie innych ludzi – w zamian za obietnicę, że pozostanie z nim na zawsze. Lecz cena okaże się przerażająca i tragiczna…
Czasy współczesne: na autostradzie pod Oakland Seraphina jest świadkiem tragicznego wypadku, który zmienia jej życie.
Teraz musi wybierać pomiędzy tym, kim była i kim chce być. Czy odważy się przeżyć coś, czego nigdy nie zaznała? Poznać jak inne szesnastolatki radość, przyjaźń i uczucie do fantastycznego chłopaka? Czy Cyrus pozwoli jej odejść? Czy będzie musiała wyrzec się szczęścia, by uratować tego, kogo naprawdę kocha?





23.01
Aria żyje w Reverie – rozwiniętym technologicznie świecie oddzielonym od dzikiej natury szczelną kopułą. Jak wszyscy Osadnicy spędza czas w wirtualnych Sferach dostępnych tylko za pomocą specjalnego Wizjera. Kiedy zostaje wygnana za przestępstwo, którego nie popełniła, wie, że śmierć jest blisko.

Perry jako Wykluczony musi walczyć o przetrwanie w brutalnym świecie plemiennych wojen, kanibali i eterowych burz. Udaje mu się przeżyć tylko dzięki wyjątkowym zmysłom pozwalającym wyczuć niebezpieczeństwo i ludzkie emocje.

Drogi Arii i Perry’ego się przecinają. Tylko Perry może ocalić dziewczynę od śmierci. Tylko Aria może pomóc mu odkupić winy. Razem rozpoczynają niebezpieczną podróż…



23.01
Trochę Portret Doriana Gray’a, trochę Diabeł ubiera się u Prady.
Czułam na sobie jego wzrok, ciężki i roztargniony. Zbliżył się do mnie i poczułam przyjemny aromat cedru. Jego głos brzmiał łagodnie.
- Pomyśl, Haven, możesz dokonać wielkich rzeczy.
- Chyba nie do końca rozumiem, czego ode mnie chcesz.
Pochylił się, a jego oddech sprawił, że po skórze przebiegł mi dreszcz, a blizny obudziły się z uśpienia i zaczęły piec.
- Chcę twojej duszy – wyszeptał. – Proszę, oddaj mi swoją duszę.
Grzeczna licealistka Haven odbywa staż w ekskluzywnym hotelu w Chicago. Poznaje tam Luciana mężczyznę ze snów, i zakochuje się nim. Dostrzega jednak, ze piękni ludzie z hotelu, nie są tacy, jakimi chcieliby się wydawać. Co więcej, mają straszliwy plan i trudnią się kupowaniem dusz. Kto wygra w walce o duszę Haven?



23.01

W pewnej dalekiej krainie zanosi się na wojnę domową. Aby zjednoczyć podzielone królestwo, arystokrata Conner postanawia osadzić na tronie mistyfikatora, udającego zaginionego przed laty księcia. Zmusza do zabiegania o tę rolę czterech chłopców – do niedawna mieszkańców sierocińca. Jeden z nich, sprytny czternastoletni Sage, nie wierzy w uczciwe intencje Connera, ale dobrze wie, że zostanie fałszywym księciem to jego jedyna szansa na przeżycie. Konkurenci również się nie poddają. Okazuje się jednak, że Sage zdobywa innych sprzymierzeńców… Kolejne dni rywalizacji odsłaniają coraz to nowe oszustwa i tajemnice, aż w końcu na jaw wychodzi prawda, która okaże się bardziej niebezpieczna niż wszystkie kłamstwa razem wzięte. Kto wykaże się męstwem i wygra, a komu pisana jest porażka? Fałsyzwy książę to opowieść o odwadze i odpowiedzialności, strachu i zdradzie.



23.01
Ta tajemnicza i nastrojowa powieść opowiada historię portrecisty Piero Piambo, który otrzymuje zlecenie inne od wszystkich. Pani Charbuque, bogata i skryta kobieta, zamawia u niego swój portret, jednak stawia dziwaczny warunek: Piambo może jej zadawać pytania na dowolny temat, ale pod żadnym pozorem nie wolno mu jej zobaczyć. Tak rozpoczyna się oszałamiająca i wciągająca literacka podróż do świata pani Charbuque oraz Nowego Jorku w roku 1893.










Tak oto wyglądają premiery na styczeń 2013 roku. Ja osobiście czekam na nie wszystkie! A Wy?
Tyle pięknych premier, a ja sobie nie mogę nic kupić łeee Sophie! 
Ubolewam, że nie będzie mojej książki, na którą czekam i czekam już od dłuższego czasu buu... Fabryka Słów mnie zawiodła o! Się ociąga z wydaniem Dziewczyny w stalowym gorsecie -.- Ale za to Olśnienie prezentuje się zabójczo! Niebawem zbliża się koniec roku, więc trzeba jakieś podsumowanie strzelić. Nie jestem w tym dobra, ale spróbuję, może mi to jakoś wyjdzie :D


Pozdrawiam ciepło!

34 komentarze:

  1. Ja na pewno kupię ostatnią pozycję, bo Ucztę Wyobraźni od jakiegoś czasu staram się kompletować na bieżąco, a kiedy przeczytam to już inna sprawa ;) więc mimo, że postanowiłam ograniczyć wydatki na książki w nowym roku, to nie dotyczy to UW :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Miłość alchemika" i "Olśnienie" mogą być naprawdę niezłe :D "Przez burzę ognia" mam już dawno za sobą i polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Przez burze ognia" to coś dla mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  4. "Olśnienie" i "Przez burzę ognia" wydają się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyna z okładki Olśnienia ma świetną sukienkę :D A tak poważnie - w styczniu najbardziej czekam na Moje syberyjskie podróże i Lepperiadę, ale nie pogardziłabym też ostatnią książką z Twojej listy ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dni krwi i światła gwiazd chciałabym mieć, ale nie wiem, jak wyjdzi eu mnie finansowo (po grudniowym szaleństwie z prezentami...). Ale wczoraj skończyłam Córkę dymu i kości i po prostu muszę przeczytać drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja czekam na wszystkie książki stąd! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. O jenki. Ja również ostrzę pazurki na wszystkie powyższe tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z wielką ochotą zapoznałabym się ze wszystkimi książkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że okładki Amber niestety nie powalają. "Córka Dymu i Kości" mimo wszystko miała piękną okładkę, kolejny tom... no comment ;) Z wielką przyjemnością przeczytałabym "Przez burze ognia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście czekam tylko na ostatnią książkę z wymienionych. Chciałam przeczytać "Miłość alchemika", potem zobaczyłam, że to Amber i zrezygnowałam - jestem strasznie na "anty" do tego wydawnictwa, ich tłumaczenia wydaj mi się okropne... A "Portret pani Charbuque/Asystentka pisarza fantasy" na pewno wyląduje w mojej biblioteczce domowej!
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  12. Styczeń zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi tylko "Olśnienie" mogłoby przypaść do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekam na wszystkie książki z tej listy :) Styczeń zapowiada się wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez burzę ognia moze być ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłość alchemika może być OK. Alee.. Dni krwi i światła gwiazd jejjj! :O Muszę, muszę przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Styczeń zapowiada się bardzo interesująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także chcę wszystkie! No może poza pierwszą pozycją, ponieważ "Córki dymu i kości" nie czytałam. Obiecująco się rok 2013 zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic nie wpadło mi w oko z Twojej notki :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Aguś podsumowanie wyjdzie Ci na pewno bardzo dobrze :) w końcu w pisaniu jesteś naj :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi też podobają się wszystkie pozycje, ale znając życie nie wszystkie szybko dostanę :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm... no dwie ostatnie pozycje dość ciekawie się zapowiadają.
    Reszta raczej nie dla mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Będzie trzeba zacząć odkładać kasę, tyle ciekawych książek się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  24. *pociesza*
    Wiesz, że to wszystko dla Twojego dobra(i portfela). :>
    Ja chcę "Przez burze ognia"!!!
    Czy nie mogłyśmy robić tego do moich urodzin? Bliżej by było. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo w sumie, kurde... Może zmienimy zdanie?:D Ale słabeusze z nas!

      Usuń
    2. Na razie się trzymamy! Jesteśmy silne! Pamiętaj o tym i omijaj księgarnie. XD
      Porozmawiamy 30 stycznia. XD

      Usuń
  25. Chyba ja również będę polować na wszystkie te książki. Aż boję się o moje fundusze...

    OdpowiedzUsuń
  26. Prawie każda zapowiedź wymieniona przez Ciebie mnie interesuje. No, może oprócz "Miłości alchemika". "Olśnienie" również średnio mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam na swojej liście "Przez burze ognia" i może jeszcze "Olśnienie" jak trafi się okazja, podobnie w przypadku "Dni światła" lub "Miłość alchemika"

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem tak: chętnie przeczytam wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam trzy typy dlatego już zacieram rączki żeby je kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba skuszę się na Fałszywego księcia, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja czekam jeszcze na "Blask" i "Długą Ziemię" Pratchetta :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie z tych zapowiedzi z miłą chęcią widziałabym na swojej półce :D

    OdpowiedzUsuń