piątek, 13 lipca 2012

Lubię to! Czyli kolejna blogowa zabawa!

Witam Was serdecznie moi drodzy czytelnicy!  Tyle zabaw ostatnio blogowych i tak los zechciał, że pewne istotki mnie do nich zaprosiły za co im bardzo dziękuję! Są to: Nevermore, Foori,  Gosiarella oraz Gumciobook



Tak więc jak zwykle to bywa, należy przedstawić zasady tejże zabawy:
1. Banerem – jest owo zdjęcie, które pojawia się u mnie – i u każdej otagowanej dziewczyny/chłopaka
2. Napisz kto Cię oTAGował
3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor.
4. Otaguj kilka osób

Tak więc co ja lubię? Wiele tego, wpadłam na pomysł żeby to posegregować. Tak więc zaczynajmy:

Jedzenie: Lubię żelki, pistacje, watę cukrową, lody czekoladowe i miętowe, niezdrowe jedzenie^^ KFC :D pierogi najlepiej z borówkami, gofry, naleśniki z owocami, makaron z owocami i o wiele więcej. I kocham czekoladę - Milkę jogurtową!

Picie: zieloną i czerwoną herbatę, kakao *_* i wodę niegazowaną

Przedmioty: Książki, moje autko, które nawet nazwałam :D  Lubię mojego bloga, mojego laptopa, mój telefon, 

Hobby: czytanie i kolekcjonowanie książek, kolekcjonowanie świec...czy to pachnące czy nie, czy to zwykłe, najzwyklejsze czy też zwydziwiane...wszystkie lubię :)

Czynności: słuchać dobrej muzyki - zazwyczaj klasycznego starego dobrego rocka, oglądać seriale - moje ulubione to Supernatural, Jak poznałem waszą matkę, Kości, Chirurdzy, House, lubię spacery,   lubię się uśmiechać, śmiać i poprawiać innym nastrój. Lubię oglądać Wasze stosiki. Lubię wygrywać w konkursach. Lubię grać w gry, ale nie te komputerowe...chyba, że są to wyścigi...dobra rywalizacja nie jest zła^^ jednak wolę planszowe, bądź słowne gry :) Lubię marzyć i śnić na jawie, wyobrażać sobie przyszłość i często lubię (co nie do końca jest fajne) rozpamiętywać to co było...dlaczego tak się stało, a nie inaczej, bo przecież mogło być lepiej.

Osobistości: Lubię moich znajomych - tych w świecie realnym jak i tych wirtualnych i tych blogowych (tak Was lubię! :D), moje psiaczki dwa lubię, uwielbiam moją wielką i zwariowaną rodzinkę <3 lubię też takiego głupola co mieszka hen hen daleko, ale potrafi mnie rozbawić :D

Inne: lubię to jaka jestem, nie chciałabym niczego w sobie zmienić. Jestem zdania, że jak komuś się coś nie podoba -  droga wolna. Taki ktoś nie jest mi do szczęścia potrzebny :P Lubię wszystko co paranormalne i dziwne. Lubię zimę i wiosnę... lato też lubię i jesień...ale mniej. Lubię niespodzianki - ale tylko te miłe. Lubię szczerość i prostolinijność. Lubię Anioły -te dobre, złe i jeszcze źlejsze :D Lubię zagadki.
P.S.Lubię o wiele więcej rzeczy, ale nie przychodzą mi akurat teraz na myśl:)

Kogo mogę otagować? Wszystkich, którzy chcą wziąć udział w zabawie, a jest ona fajna moim zdaniem, gdyż można się lepiej dzięki niej poznać:) Zapraszam!

UWAGA! Ogłoszenie parafialne!

Korzystając z okazji małe pytanie... Chcielibyście mały konkursik? Mam zamiar zorganizować, tylko jeszcze nie mam pomysłu na niego :) Książki już mam wybrane jako nagrody, mam nadzieję że Wam się spodobają :)

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Rock forever <3, a co do konkursu to jestem na tak.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. rock <3 SN <3 <3 <3
    konkurs powiadasz? hmm. czemu nie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele rzeczy z Twojej "listy" również lubię ;D
    Co do konkursu-tak,tak,tak! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Rock zawsze i wszędzie. Supernatural rządzi!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa popieram całkowicie to co pijesz! Chociaż zamiast kakao wolę gorącą czekoladę :D A konkursik to very good idea :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejna zabawa :) A konkurs czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię zielonej herbaty ;p
    za to uwielbiam żelki :D
    a co do konkursu - zawsze chętna ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sposób się nie zgodzic;) A woda niegazowana rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do jedzenia to zapomniałaś o kebabie:D haha aż się głodna zrobiłam w tym momencie:D
    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam "Chirurgów! Mój ukochany serial <3
    A w konkursie chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń